FAFAAZRUL.BLOGSPOT.COM

Thursday, October 22, 2009

Assalamualaikum...

wat pertama kali nyer aku tulis blog...so thanks la kat kawan2 yg sudi baca ayat aku yg tunggang terbalik nie yer...bukan nyer apa aku start merosakkan bahasa nie...tp aku bosan ar dok kat ofis nie...xyah la aku bgtau ofis mane...paham2 je la ye...

aku nak cite 1 story kat korang...benda nie berlaku pg tadi time aku dlm tren nak p keje...dpt tren dah awal dah...tp bila smp je kat stesyen batu 3, tren 2 patah balik coz nak bg laluan kat tren ke plbuhan klang...lama gak la aku n manusia2 yg nak p keje dlm tren 2 tgu, dlm 30 minit...aku dah agak awal2 mst smp kat ofis lmbt...so alang2 dah lmbt jd aku x kisah la...bila tren ke plbuhan klang 2 dah lalu, tren aku naik pun gerak la....lepas je batu 3 dah nak smp stesyen subang jaya nie...da plak la kereta accident jatuh atas landasan...patut la tren nie lembap semcm jer... teruk gak ar kete 2, remuk hbs dpn kete, tp driver n penmpg xda la teruk sgt, aku tengok boleh duduk lg juz kaki patah n luka2 jer...aku pun heran gak ar, mcm ne la kete 2 bole terbabas n jatuh kat bawah...heran b. ajaib nie...tp xpe ar janji aku dpt pengajaran bila tengok 2...korang pun kalu bawa kete 2 hati2 la ye...jgn fkr diri snediri jer...fkr gak org len...jgn nak susah kan org jer....


ok ar...aku pun dah letih nak menaip nie...kalu da citer len yg best2 aku inform ar kat cni erk...sampai berjumpa lg di len planet...saya fafaazrul melapor kan dr balai berita pluto...chow cincau air sirap....:p

No comments:

Post a Comment