FAFAAZRUL.BLOGSPOT.COM

Friday, February 12, 2010

Mandi Sungai....Part 1

sok nyer pas majlis akikah n tahll seleai....pas2 pas cuci mencuci peiuk belanga semua selesai....kitorg ngan ramai2 nyer p mandi kat atas....best oooo....dpt berkumpul ngan family sekali sekala pas2 hepy2 mcm nie....hilang beban d fikiran sat....

tengok la mak aku ngan cousin aku tuh...mentang2 la pandai berenang....
kecian nyer afiq...nak berenang ke tengah sg mcm org lain...tp awak tuh kecik lg la afiq ooooi
la sape yg terjatuh tuhhh....x dpt nak snap la....org tuh dah tejatuh pun....uhuhuhu
ehhh....katak mana nie berenggek atas batu....hahhaha
la duyung mana plak sesat kat dlm sg nie....hehehe
aku ngan cousin aku la....sebaya taw...tp skang cousn aku nie continue master kat uitm....jeles nyer aku....bila la nak ada peluang mcm tuhhhh
nie lg jeles arr....nak p gak....tgu laaaa......
najwa2 nape la suka sgt posing mcm nie.....ish..ish..

stay tuned.....

No comments:

Post a Comment