FAFAAZRUL.BLOGSPOT.COM

Tuesday, December 28, 2010

Sutramaya...

Sapaan bayu mengalunkan rindu
Syairmu dari kejauhan membelai kalbu
Jarak antara kita umpama pengukur pencintaan
 
Semakin jauh
Semakin hampir sutramaya kasihmu
Mengamit getaran jasad dan nyawa
Semakin jauh
Semakin dalam sutramaya kasihku
Bagaikan samudera tanpa dasarnya
Asmara tiada penghujungnya
Untukmu jua

Ku bilang hari
menghitung sepi
Ku menantikan
Kepulangan cinta azali
Jarak antara kita umpama pengukur kesetiaan

kwn2 kat ofis aku cakap percintaan aku umpama lagu sutramaya... yeke??? maybe la kot coz aku ngan dia pun PJJ... since aku mula2 kenal dia pun dah jauh... bila dah tunang lagi jauh... tp best taw jauh2 nie coz bole slalu rindu2... so, sape2 yg ada PJJ mcm aku bole la ikut tips2 kat atas nie... bagi aku la... tip 1,2 n 4 slalu di praktik kan... tip 3 jarang skali... n tip 5 x penah langsung... so pasnie rasa nya kena praktik tip 3 n 5..hehehe... only for u sayang...

No comments:

Post a Comment