FAFAAZRUL.BLOGSPOT.COM

Friday, February 11, 2011

Trauma...

pengalaman yg x dpt aku lupa kan semalam...time tu aku Otw nak balik tg mlm dri hbs interview d KOPETRO bhd... baru jer nak keluar dri stesen putra CM, aku terkejut sgt seorg lelaki sedang berlari ngan membwa pisau d tangan menuju ke arah aku... aku time tu mmg dah takut...nape dia menuju ke arah aku plak...then baru aku perasan da polis mengejar lelaki tersebut d belakang... ngan rasa nerves nye aku mengelak ke tepi n tanpa aku perasan d belakang aku da seorg polis wanita sedang menunggu... ngan tangkas polis wanita tu menjatuh kan lelaki tersebut... dah mcm rancangan gerak khas plak... yg sediih nyer da mangsa dah cedera la d sbb kan lelaki yg jahat tu... nasib baik cedera kat tangan... pastu aku pun beredar dri situ... aku nak balik cepat... tkt ntah apa2 yg berlaku plak terjadi nnt... dlm bas aku terfikir...mcm ne kalu aku x sempat nak elak drp lelaki jahat tu... mst aku d jadi kan tebusan tok dia lepas kan diri or aku dah cedera time tu... betul2 menakutkan... smpai skang aku still memikir kan kejadian tu...

No comments:

Post a Comment