FAFAAZRUL.BLOGSPOT.COM

Tuesday, November 1, 2011

Happy..Happy...Happpy....

Heeeheee... alhamdulillah, after 2 times wat pregnant test, kedua2 nyer +ve... bukan main gembira en.azrul... baru 1st test dah bgtau family dia n family aku... suka nyer aku tengok dia gembira mcm tu... tersengih jer memanjang... mcm org x betul pun ada hahaha.... arini dia ada interview kat putrajaya... hopefully dpt... mana tau rezeki baby... hehehe.... balik dri putrajaya insyaallah, kitorg nak p klinik wat check up... takut pun ada... fobia la p klinik nie...after kena injection aritu... x sabar nak balik kampung bawa berita gembira nie... hope semua nyer berjalan lancar

3 comments:

  1. xpe...aku leh tlg bwkkn berita 2 kt satu kalumpang nt..hahahah...

    betul x tilikan aku sebelum ni..hahhaaaaa..pasni bleh tukar profesion aku..anyway tahniahla ek..

    ReplyDelete
  2. wei... jgn bgtau dulu la... tgu aku balik sna dulu... nak wat surprise...hehehe

    ReplyDelete
  3. dh xde suprise dh pon..ko dh bgtau mak ko kan..ntah2 mak ko yg dlu sebarkn bnda 2..huhu

    ReplyDelete