FAFAAZRUL.BLOGSPOT.COM

Monday, December 17, 2012

Harapan termakbul...

Sabtu lepas dpt gak aku culik mak n abah dtg shah alam... punye la payah nak bwa dirog jalan2... ari jumaat lepas hbs keje aku balik kg... sabtu pgi2 lgi aku n family mula gerak ke shah alam... kena gerak pgi2 tu bkn nyer apa, coz aku keje ari sabtu so kena la gerak awal... sampai je shah alam dlm kul 8pg... so aku anta family balik umah aku dulu la... my husband plak balik keje mlm kul 7pgi.. so balik terus tido le... aku g keje pastu... kul 1 aku balik n siap2 g umah pak itam kat hulu langat... best gak la... jalan pun x jammed sgt... my husband tgal kat umah...coz mlm nnt keje lgi...so biar kan dia rehat n tido secukup nyer... mak aku plak kat umah pak itam berkebun la plak... bwa pisang smpai 2 tandan... daun kari, daun limau hbs semua nye d angkut... nasib baik la bonet luas...balik dri umah pak itam kul 6 lebih... 

malam nye plak kitorg semua g i-city... si budak kecik tu dah 2 kali g... tercengang2 dia lihat lampu mcm2 kaler... smpai2 je i-city, aduyaiiii.... ada konsert gempak metro plak... ptt la nak parking pun hampir 1jam... parking punyer la jauh... msg2 penat nak berjalan...

 tengok la budak bambam tu.. opah nyer beli cekak mini mouse plak... menyamar jadi baby gurl la plak mlm tu...

 opah ngah control efat yg suka nak gigit sst... smpai stoller dia pun gigit gak...
 my family... 3 org lgi adik aku tiada...x dpt ikut coz kete x muat...
tengok la efat tu... pantang nampak kamera...

No comments:

Post a Comment