FAFAAZRUL.BLOGSPOT.COM

Thursday, June 6, 2013

FAMILY TRIP PART 1

Sempena cuti sekolah nie family aku n family mertua tlah bercuti sma2... impian aku yg ke berapa, aku x ingat dah... (bole refer kat post awal tahun ye..) akhirnye tercapai gak impian aku nie.. wpun family aku x lengkap coz adik2 angah, alang n uda x dpt ikut atas sbb2 tertentu.... maka 31/5/2013 - 2/6/2013 tarikh keramat di pilih... tempat plak my husband yg cari @ Port Dickson... dpt diskaun coz his friend a.k.a ex-bos yg beria2 ajak g tempat dia tu... mmg best gile...wpun panas terik tp bila kena angin pantai yg kuat mmg best giler... rasa x cukup 3D2N... ada org ckp eleh, PD dekat jer bila2 masa pun bole g... tp kalu yg dekat2 pun x khatam lgi wat pe nak bazir duit g jauh2 kan... yg penting kita happy... family happy... bila semua rasa happy baru rasa bahagia... betul kan??... eh tiba2 nak membebel plak tgah2 hari buta nie... sebelum nak jamah makanan tengahari tu apa kata jamah dulu pic2 aku n my big family pd hari pertama di PD...

 Efat dah mcm kena panggang... merah bila kena panas
Sampai2 PD kitorg x mandi laut coz dah ptg sgt... pastu badan penat lgi... so kitorg mandi kolam jer...

 Efat mula2 takut nak mandi kolam...

 tp lama2 Efat suka... 

 skang Ibu plak yg takut coz air dlm sgt smpai paras dada... 
 Abah siap beli google.. tp x nmpk kun abah berenang....hihihi






 malam nye plak makan2 kat PD... x makan ikan bakar pun... mula2 mmg nak plan mkn ikan bakar... tp abg rizal bwa kat tempat lain plak... nasib baik sedap... cuma kena tgu lama ckit la coz ramai org tu... harga pun xda la mahal sgt... nama kedai aku x ingat tp kedai tu betul2 depan Library PD... 


sapa si gemuk pkai baju kelabu tu... ish2 memalukan betul... dah hbs diet tp xmo kurus gak...huhuhu...


stay tuned PD Part 2

No comments:

Post a Comment