FAFAAZRUL.BLOGSPOT.COM

Friday, August 2, 2013

Dugaan lagi...

Ssh untuk aku nak melupakan apa yg terjadi dulu... dekat setahun aku cuba melupakan... tp tiba2 perkara tu berbangkit semula... mcm ne aku nak melupakan kesilapan yg dia buat.... mcm ne aku nak melupakan kebodohan aku dulu... aku rasa betul2 bodoh bila terkenang kembali perkara tu... 

perlu ke aku bersemuka ngan org nyer??
Or buat xtau saje...

kenapa nak kacau hidup aku gak... dulu ko kacau tunang aku sampai ikatan tu hampir putus... 
skang nie plak ko muncul nak kacau suami aku plak ke... xda lelaki lain ker ko nak kacau... suami aku tu bkn nyer hensem sgt pun mcm fahrin ahmad or aaron aziz... 

Org ckp sarang tebuan jgn di jolok... tp kalu rasa2 nak kena sengat jolok la lgi... 
if aku terjumpa kau, siap la kau... sampai mati pun aku xkan maafkan apa yg korg dah buat kat aku...
aku xbenci, aku xberdendam... cuma aku x bole maaf....

Kepercayaan??? 1 perkara yg aku sendiri pun ssh nak explain... mmg la org ckp dlm satu hubungan kepercayaan antara pasangan amatlah penting... tp kalu kita bagi kepercayaan pda pasangan 100% rosak. mcm ne kita nak percaya pda dia lgi... bukan skali tp dah dah byk kali aku hilang kepercayaan tu.... 
Usaha yg bole aku ambil skang ngan sikap berhati2, selalu waspada...bukan nak jdi queen control... cuma aku sayang kan family aku lebih dri nyawa aku sendiri... 

kepada org yg cuba nak eratkan silaturrahim la konon nyer... tolong la lupakan yer... kita cuma ada silaturrahim sesama Islam sahaja, x lebih dri itu... Jauhi la diri tu dri malapetaka yg dahsyat...(takut plak aku tengok ayat tu).... 

Pesan pda diri supaya banyakkan bersabar... Allah s.w.t masih syg kan aku... Amin...




1 comment:

  1. Byk2 sabo doa agar ikatan yg dibina 2 sentiasa kukuh hingga akhir hayat..aku sentiasa doakan korang jugk..ameen

    ReplyDelete