FAFAAZRUL.BLOGSPOT.COM

Friday, March 11, 2011

Jln2 buang masa...

Ahad lepas aku n nani d jemput tok hadir besday party Ecan d umah Kak Ewin kat Kajang... so, kitorg decide bwa kete jer coz nak balik cepat... yela, isnin nyer keje n aku plak da intebiu kul 10 pgi... so, ngan senang hati nya kitorg p la ke Kajang tu... ngan direction yg Pak Itam aku bg insyaallah x sesat...coz slama arini aku n Pak Itam adalah kombinasi yg sgt baik dlm memberi direction nie... x pernah lagi sesat... tetapi harap kan panas smpai ke ptg rupa nya sst telah terjadi semasa OTW nak p Kajang... kitorg akhir nya sesat gak...sesat akibat drp direction yg nani perolehi salah.... hampir memasuki semenyih n senawang... ya Allah betapa jauh nya aku tersesat... masuk highway...kuar highway... hampir 3 jam lebih dok dlm kete... lama mcm nak p johor jer... pak itam dah riso coz aku asyik sesat jer.. pak itam dah pesan minta alamat sbnr umah kak ewin... tp kitorg nak call pun x bole coz no fon yg kitorg nak call tu semua dah hbs bateri... yg tgal hanya tepon aku... tp nak tepon sapa?? akhir nya pak itam suh aku tunggu di tol batu 9.. dia dtg jemput... kebetulan gak abg rizal suami kak ewin call... alhamdulillah, nasib baik diorg ada no fon aku... so, abg rizal bgtau nak tgu d mana pastu pak itam yg tunjuk kan jln.. aku follow je dri belakang.... at last, kul 7.30 km jumpa abg rizal d petrol pam simpang masuk umah dia... hampir kul 8 kitorg smpai d umah kak ewin... 

sepjg aku n nani sesat tu mmg kitorg asyk bergaduh jer... aku marah nani..nani marah aku... salah bertekak la kitorg dlm kete... ktiorg hampir nak balik dah tp nani cakap kita dah smpai cni.. kalu x p, apa plak cakap diorg... betul gak tu... bila terkenang kan balik peristiwa tu rasa funny sgt...mmg x bole d lupa kan la... 

Sorry to nani coz aku marah2 dia dlm kete aritu... lepas nie kalu ko nak ajak p mana2, n aku rasa x sedap hati...maka aku xkan pegi... kadang2 naluri kita akan terdetik n bgi hint if sst perkara akan berlaku... so, nani percaya pada naluri kita ek... 

muka ceria before bertolak...

muka tension bila dah sesat n ngah tgu pak itam dtg jemput d tol batu 9...

P/s: dpt kan alamat penuh rumah ssorg before p umah mereka...

No comments:

Post a Comment