FAFAAZRUL.BLOGSPOT.COM

Wednesday, March 9, 2011

Lepak @ PD (2)

kitorg p PD tu pun x d rancang... so, kalu x bole picnic... kitorg juz lepak2 jer kat tepi pantai Teluk Kemang tu... x p tempat lain pun... so kitorg bergambo puas2... mcm2 aksi kitorg buat... korg tengok jela ek...hihihi...

mentang2 panas terik... nani apalagi menggayakan spek mata dia... mcm nak race motor pun ada...hihihi... aku plak ketepikan la ais krim.. ingat kan x nmpk..rupa2nya nampak gak ais krim tu... hihihi....
wif Nad... peace forever.... (^_^)
always peace (^_^)
Nani nie mmg suka candid camera taw...aku suh tunggu coz nak hbs kan ais krim tu dulu, dia bole plak tgkap aksi paling cute nie...hihihii..
ish3... ngan mulut penuh ngan aiskrim...aku bole jeling org ngah berpicnic ngah makan ayam kat bwh tu...hihihihi... wahh..Nad plak wat aksi menggoda gitu... nak tiru bibir angelina jolie ker Nad..hihihihi
taraa... baru la cute nak tgkap gambo... aiskrim dah hbs d makan...hihihi..
mcm aku kenal je kipas tu...uhuhuhu
wahh..nani n nad bertukar2 spek plak...
Nani teringin nak jdi gadis Jepun...jelingan manja lgi...hihiihi

Nad pun sma teringin jdi gadis Jepun...
hahaha..aku plak x bole la nak mata jeling2 tu... mst nak ketawa...hahaha
aduhh... sapa kah gadis ini??? jeng..jeng..jeng.... 

cantik kan pemandangan nie... ada 2 ekor burung sedang mencari makanan...
cantik betoi pemandangan tepi pantai... i Like (^_^)

stay tuned....

No comments:

Post a Comment