FAFAAZRUL.BLOGSPOT.COM

Friday, September 9, 2011

1 hari di Hari Raya Versi Bersalam-salaman...

Seperti biasa setiap pgi selepas umat Islam menunaikan solat sunat hari raya... km sekeluarga akan berkunjung ke pusara sedara mara... 2 thn lepas aku x berpeluang nak berkunjung... thn nie alhamdulillah dpt gak aku berkunjung ke pusara atok, moyang, pakcik n opah sedara... hanya sedekah al-Fatihah yg mampu aku beri kan... Semoga roh mereka bersama org2 beriman...

Selesai je melawat pusara n makan2... mcm biasa kitorg akan bersalam-salaman n bermaaf-maafan...

 "Ampun kan Ain mak" hehehhe.... Pak long tersengih jer...
 Masing2 menunggu giliran..
 "Hah.. kau x minta ampun lgi ngan Opah" hahahaha
 "xda sape pun nak minta maaf ngan Usu" hehehe... masing2 malu2
 Lambat niyo cucu akau...
 Yg tu nak minta maaf ke nak kutip duit raya...
 "ampunkan Ina mak.. ina byk wat dosa ngan mak" sob..sob...sob...
 aik..mcm kenal jer... minta maaf ye...duit raya xda...
 BUdak paling degil n beyeh ngah minta ampun ngan ibu n abah...smp terkangkang duduk...
 Siapakah gadis berkerudung ini??? byk nyer angpau...hijau,putih,merah...
 budak 2 org nie kutip duit raya je keje nyer...hehehe
 1 sampul jer... lebih2 xdak...
 interprem aje...
suka nampak bermaaf-maafan... ingat kan nak mengalirkan air mata...

Thn nie beraya ngan umah baru... so suasana pun lain... xda la kelam kabut... more relax...

2 comments:

  1. OIT..AGAK2 SKET..MAK AKU NGN OPAH PON KO X DPT BEZA KE....HAHHHAAAAA

    ReplyDelete
  2. hahaha... time tu aku x pkai spek la... x perasan pun... yg aku perasan pak long je kat sebelah tu...so aku ingat mak long la kat sebelah pak long tu.... hahahaa

    ReplyDelete