FAFAAZRUL.BLOGSPOT.COM

Tuesday, September 6, 2011

18 Ari lgi...

ayooo... apa aku nak wat nie... tinggal 18 ari je lgi... rasa mcm x percaya plak yg aku bakal bertukar status... mcm2 rasa aku rasa skang... happy, berdebar, sedih, ntah la aku x dpt nak berfikir skang... apa yg penting aku x wat hal pd hari tu nnt... n apa yg penting gak x da sapa2 yg brani wat aku bad mood itu hari... takut gak, kepala angin aku dtg... mau nyer semua kerja tergendala... hope sgt2 semua nyer berjalan lancar... oh ya... gambar hari raya aku x sempat nak upload lgi... maybe bila aku free aku upload ye...

2 comments:

  1. ala...aku tau yg rse hepi tue yg lebih kn...hahha...jgn buat kepale angin ko time kenduri..nt naya ja suma org....igtle ko dh tunggu lme kn tuk mse ni kn..ingt mak ayah 2 yg pling penting...

    ReplyDelete
  2. sbb dah tgu lama aku rasa angin je 1 badan bila apa yg aku impi kan x tercapai...

    ReplyDelete