FAFAAZRUL.BLOGSPOT.COM

Thursday, May 15, 2014

Jumpa Lagi...

haii guys... lma sgt2 dah aku x update page aku nie... 
bukan xda cerita menarik... tp bz.. x sempat sgt2 nak update... cerita menarik dah berkepuk2 dlm poket nie hah... xtau nak nak mula ngan yg mana dulu...

But the good news want to tell u'olls, i'm pregnant again.. Efat akan dpt adik...hihihi... skang dah nak masuk 6 bulan... coz of that aku x dpt nak update page.. ngan bz koje, "mabuk" lgi... but preggy kali nie rasa teruk sgt2... aku x larat nak g koje... sebulan lebih aku UPL... smp nak kena termination dah... but kalu dah rezeki anak, lari jauh mcm ne pun still dtg dekat kat kita kan...

Alhamdulillah sgt2, syukur pda Tuhan makbulkan doa aku n husband... planning betul2 menjadi even dah bape bulan mencuba... target Efat 2 thn dpt adik menjadi... cik abg betul2 happy... hope aku kali nie biar la baby girl plok kan... nak gak ada geng d dapur... 

Aku ada gak la dgr org ckp doa ibu mengandung ni di dengar Tuhan... so, aku doa kan gak kwn aku Rohana cpt2 dpt baby ye... lma dah tunggu nie... hihihi... 

oh ya, nak letak pic terbaru Efat...

Hencem x efat... 

look at my tummy... besarkan... baru 5 bln lebih...uhuhu

like father like son... Efat sebiji mcm Abah nye...




ok, takat nie jela update terbaru page aku... maybe next time aku update lgi ye...

No comments:

Post a Comment