FAFAAZRUL.BLOGSPOT.COM

Friday, July 23, 2010

Jalan2 @ KL

last week aku jalan2 kat time square...saje nak release tension kepala yg dah berserabut nie... aku p ngan adik sepupu aku je... yela ajak kawan2 semua nye bz..even ari cuti pun bz gak... nak wat mcm ne kan..diorg tu keje, aku nie x keje...so aku kena wat sendiri le...

before p kena la posing dulu kan... so nana n nani, km still mcm dulu gak kan.. 2kg turun xda makna nye...pas tu aku  belasah gak makan...
yeah...baling bole lepaskan geram.... 8kg-10kg bola yg aku suka...
time tok tunjuk kan skill...hahaha....skill bergambar ngan bola...
nie la adik sepupu aku... alamak x nampak mka la...lighting x cukup maa...
nak jerit2 naik roller coaster...tp tiket mahal la plak...bergambar je la...
balik kitorg naik komuter jer...penat gile beb sakit dah kaki aku...
haa baru nampak muka adik sepupu aku nie...
 k laa jumpa lagi naa...bubye

No comments:

Post a Comment