FAFAAZRUL.BLOGSPOT.COM

Saturday, July 31, 2010

Pangkor Island...BBQ time

balik dri pangkor kitorg terus p teluk batik coz akan bermalam di sana...aktiviti seterus nye pun berjalan kat teluk batik...so malam tu kitorg makan2, pertandingan karaoke, BBQ n rebut kerusi....mak lang aku juri tok karaoke... mak n adik aku uda masuk karaoke...tp adik aku yg menang tempat ke2...
nengok la mak aku nie mengantuk sebelum karaoke...
aku xwat apa2 pun coz nie la keje aku, memangku afiq yg lena di ulit mimpi...sampai sakit2 kaki aku nie meriba dia...
peace brazil...
budak 2 org nie xtau la pasal apa yg nak sorok sgt muka tu...malu2 kambing plak...
ish adik aku nie makan sorg je  ye...
wah serius betoi mak lang aku jdi juri...
sementara pertandingan karaoke diadakan...acara rebut kerusi pun berlangsung...
sampai terjatuh2 diorg nie berebut kerusi....
aik aku pun serius gak...senyum la ckit...hahaha aku ngah kira markah lorr...sambil makan ayam...hahahaha

stay tuned....

No comments:

Post a Comment