FAFAAZRUL.BLOGSPOT.COM

Saturday, July 31, 2010

Pangkor Island...Go Pangkor

nie dah sampai lumut...kat jeti ngah tunggu turn nak naik ferry...ramai gak org... beratur pun panjang...berpeluh gak la keti menunggu...
taraa....dpt pun naik ferry, kalu x kena tunggu ferry lain....
x syok la kalu naik ferry duduk kat dlm je kan...kat luar lagi best...tengok la tudung pun sampai senget2...angin kuat betoi...
nie semua sepupu2 aku...kecuali yg pakai baju kasut tu adik aku, mr.black...
tengok afiq tu kiri kanan kena pegang..kalu tak mau nyer dia terjun ferry tu...xtau nak duduk diam...
family aku yg p juz kitorg ber4 jer...yg lain xmau ikut...
agak2 nye kalu kumpul kan sedara mara aku mau nyer penuh 1 ferry kan...hahaha
manja ngan baju brazil nye...uhuhuhu..brazil dah kalah...
dah sampai jeti pangkor...
 kat pangkor aku x sempat nak take picture coz tangan kiri kanan bz memegang brg2 yg mak aku borong kat situ... shopping sakan la mak aku, mak usu n mak lang...duit pun byk melayang...

stay tuned...

No comments:

Post a Comment