FAFAAZRUL.BLOGSPOT.COM

Tuesday, December 15, 2009

Announcement + Azam + Potpetpotpet = ???

lastly...aku ngan tunang aku dpt gak kata putus....pertunangan kitorg d lanjut kan lgi tempoh nyer....maksud nyer 2 perkahwinan kitorg d tangguh kan....insyaallah after smua nyer selesai...kalu tiada halangan maybe 2011 kot....tengok la mcm ne nnt....nampak gaye nyer...aku nak lihat nana n mieza kawin dulu tercapai jga....so pasnie aku kena sedia kan 2 hadiah tok diorg nie....mmmm...anak??? alamak...maybe aku kena sedia kan jga hadiah tok sue...rehan...mana la tau thun dpan turn diorg plak dpt anak....azie n yanie pun sempat gak nak tambah anak hehehe....

org kate kalu bertunang nie jgn lama2...takut byk sgt masalah....tp tu semua terpulang pd pasangan tersebut kan....mcm ne nak capai persefahaman antara 1 sama lain....nak tangani masalah yg datang....betul la apa org cakap....pengalaman akan mengajar kite jadi  lebih matang...so aku harap sgt2, apa yg aku lalui selama nie akan wat aku lebih berfikir pjg b4 lakukan sst....x gopoh...stay cool....n yg paling penting sentiasa senyum biar pun badai ngah melanda....stay cute rite...

oh ya...18hb disember nie awal muharam kan.... masuk tahun baru mst da azam baru....semua nak baru....n aku pun da azam baru gak....apa???azam thn lepas??...half dah tercapai....half lg continue thn baru la kan....so azam aku yg belum tercapai lg...
1- dapat kan keje tetap ( gov @ swasta)
2- dah dpt keje tetap mst la nak beli kete...kete ape??? adalah mana bole bgtau....
3- bila keje n kete dah da....so fikir ttg kawin la plak....tp soal kawin nie x dpt nak jangka la kan...mana la tau kot2 jd perkara no.1 or 2....so kalu bole aku xnak fikir dulu pasal nie...perkara 1 n 2 lg penting....

ok 2 baru azam besar aku....belum lgi azam yg kecik2 tu....aduhh...kena usaha keras nie....fafaaa.....chayoo...chayoo....

dah lama aku x membebel kat cni.... kali nie aku nak cakap pjg2 ckit....yela b4 nie da jer xtvt,  kena la citer pasal xtvt yg berlaku  dulu kan....arinie aku snggup x kuar lunch coz nak bebel kat korg....hahaha....smp naik beku aku dok kat ofis nie coz nak mbebel kat korg taw....aku nak tanya korg la kan.... mst korg pernah dgr pasal saka kan....aku bkn nak citer pasal filem waris jari hantu or drama bersiri saka.....tp aku nak citer realiti pasal saka nie....apa yg aku faham saka nie d warisi turun temurun dri nenek moyang.....s/ada baik atau jahat.....tp apa yg berlaku kat kwn aku nie, dia org pertama yg ada saka...maksud nyer bkn d warisi dr nenek moyang la.....naik seram bulu roma aku bila d fikir kan perkara nie....susah nak percaya sebenar nyer....tp itu la yg berlaku kat kwn aku nie....takut pun ada.... but i must help her....thanks God coz aku x nmpk apa yg kwn2 aku dah nmpk....kira nyer aku ni bertuah ke x??? bagi aku sndiri kira bertuah la, aku xnak nmpk benda tu semua....tp dr segi lain plak aku nie x bertuah coz x d beri kelebihan melihat makhluk Allah yg lain....tp bertuah or x bertuah bkn persoalan nyer...semua dah d tentu kan Allah....mst da sbb nape aku x perlu nmpk smua nie....maybe sbb aku nie penakut kot huahuahua.....tp kesian la kat kwn aku nie...tido malam x lena....badan pun lemah2 jer....

apa yg bole aku tolong???nnt aku fkir dulu....nak rehat jap....lenguh dah tgan nie....zaaaass...

No comments:

Post a Comment