FAFAAZRUL.BLOGSPOT.COM

Wednesday, December 30, 2009

geli nyer....

ok, nie da 1 lgi story nak bgtau korg.....korg pernah wat terapi lintah x??? kat kg aku baru nak popular terapi nie....byk gak khasiat wat terapi lintah nie....mcm mak lang aku (pic bwh), dia nak wat terapi lintah tok mencantik kan muka....hasil nyer sama mcm kite wat botox taw......pipi n dagu montok gitu....kalu la, xmau la aku wat.....geli beb....lgi pun pipi n dagu aku nie dah montok pun....natural beauty lg.....huahuahua....


nie plak adik sepupu aku....dia wat tok terapi kencing manis....so kena bagi lintah tu hisap kat pinggang la....adik sepupu aku nie dah lama hidap penyakit kencing manis....dr umur 11 tahun lg....so tiap2 ari kena suntik insulin.....nie salah 1 ikhtiar la nak rawat penyakit dia nie....


ahaa....yg nie plak bkn terapi lintah....tp terapi daniel....hehehe....kalu rasa cedih2, main jer ngan daniel....cnfm hepy punyer....

ala..tomei nyer....

aik....terkejut ek.....bulat mata daniel....

emmmm......habis dah sesi terapi....


owh lupa lak nak bgtau.....arinie last day aku keje kat sime darby nie.....so pasni, maybe sekali sekala je la aku update blog.....mst aku windu nnt......uhuhuhu.....bubye.....jmpa lg ek.....adios amigos serius nie gua berambus.....luv u all....

No comments:

Post a Comment