FAFAAZRUL.BLOGSPOT.COM

Monday, December 28, 2009

menghitung hari....

tinggal 4 ari je lagi aku keje kat sime darby nie....cedih nyer....uhuhuhu....tp aku ingat nak bla ari rabu tuh....xnak la bendul sgt keje smp last day....so ari khamis tu nnt aku dah bole balik kampung....lagi cedih.....uhuhuhu.... pasnie aku nak wat apa plak ae....xtau nak cari keje kat mana dah....xkan la aku nak keje kat kedai kain....nnt kalu jmpa ngan org2 yg mengenali aku nie, malu beb...belajar tinggi tp at last keje kat kedai kain....waarrrghhhhh.....mcm nie.... ya Allah permudah kan la aku mendapat kerja yg tetap n permurah kan lah rezeki aku....amin....

bagi aku...dok umah lagi tension dri wat keje kat ofis taw....aku xnak kemurungan aku berulang lagi....pening laaa fikir pasal keje nie....aku kena byk bersabar....pasni x selalu lah aku update blog aku....yela, aku update blog pun kar ofis...kalu dah balik kampung aku kena p CC, so means kena bayar la kan....aduhhh sakit nyer, bila income xda.....sabar...sabar....

ok la... aku nak p bersabar nie....korg jgn kacau k....bubye....luv u all...mwuahhh...

No comments:

Post a Comment