FAFAAZRUL.BLOGSPOT.COM

Monday, December 28, 2009

hampeh tol....

hai, frenz....lama tol x tulis kat blog nie....windu nyer....aku da citer baru nie....nak kata kelakar pun adalah, tu pun bg kwn2 aku nie kire kelakar la...tp bagi aku yg lurus bendul nie, rasa nak mengamuk pun ada.... yela sape yg x marah kalu janji yg dah d wat awal2, pas2 cancel last minute.....geram nie...geram nie taw....mcm nie citer nyer....jumaat lepas, ari krismas kitorg plan nak p pantai remis....masing2 dah agree....kitorg pun set la time nak bgn kul bape, bertolak kul bape....cadangan nak bertolak kul 5.45am....nape wal??? coz yana nak jemput adik n ipar nyer kat KL....so kena la bertolak awal ckit....so aku pun set la alarm kul 5.00am....

pg sok nyer....kul 5.00am alarm pun bunyi....aku ngan mamai nyer kejut kan Ann....ann suh aku p mandi dulu....aku nie jenis yg xnak lambat...kalu dah tetap kan time...mst kena ikut....kira punctual la aku nie....pas2 aku p tengok yana n along kat bilik diorg....still x wake up lg....jam dah kul 5.10am....aku pun kejut kan yana n along....yana ngan muka mamai nyer suh aku mandi dulu....aku pun ngan rasa x rasa apa2 nyer p la mandi dulu....aku ingat kalu aku p mandi dulu si yana @ along bangun la....tp pas jer aku mandi....diorg nie still lgi membuta....jam time tuh dah kul 5.20....aku gerak yana lg....pas2 yana bangun n xtau call sape....then korg nak tau apa yg terjadi??? ish..ish..ish...kecian aku....yana kata x jadi p pantai remis.....kete along x service lg....pas2 diorg suh aku p sambung tido.....korg bayang kan la aku time tuh....dah bgn pgi2 dlm sejuk2 tuh aku p mandi....pas2 diorg kata x jadi p.....panas hati nie Tuhan saje yg tahu....nasib baik sabar aku dpt kawal, kalu x time tuh gak aku dah mengamuk.....nak jer aku penyek2 kan yana n along nie jd lempeng ke....gerammm nyerrr.....

pas2 aku ngan rasa marah nyer....pakai baju n sambung tido....kul 9 lebih kot baru aku bangun....pas2 aku dengar Ann mengamuk kat dapur coz sampah buang n ulat2 dah mula membiak kat dapur 2....aku bab ulat2 nie aku geli....pas2 Ann ngan perasaan mengamuk dia tuhh punggah semua barang2 kat dapur....buang barang2 yg patut...pas2 cuci lantai ngan sabun....yana plak p amik adik n ipar dia coz diorg nak plan p sunway piramid plak....itu cadangan along la nak p sunway piramid coz dekat ngan umah....dalam tunggu yana p amik adik n ipar dia....aku pun tolong la si Ann buang brg2 yg x patut...kumpul kan 1 tempat then buang....dapat la dlm 3 beg plastik smpah yg besar tuh....ish...ish..ish...betapa pengotor nyer penghuni G19.....

pas jer selesai cuci dapur....kitorg siap2 la nak p sunway....sampai jer kat sunway, punyer la jammed....sejam lebih gak la kitorg dlm jammed....perut pun dah mula menyanyi....ktiorg p ngan 2 buah kete...yana, adik n ipar dia guna 1 kete....aku, Ann n along naik 1 kete....aku tengok along mcm dah penat....yela stuck dlm jammed jer dah sejam lebih...pas2 nak cari parking plak 1 hal....pusing punyer pusing...turun naik parking tuh...at last along dah fed up....kitorg keluar dri tmpat parking tuh n plan p jusco bukit tinggi jer....uhuhuhu...cedih nyer...ingat nak main bowling....along dah mula pening kepala....so turn aku plak yg drive....cabaran bg aku drive dlm hujan yg sgt lebat dr biasa....aku bawa 60 jer, coz x nmpk sgt jln....akhir nyer smpai gak tempat yg xda  dlm plan ktorg nie....apalagi smpai jer kitorg p mkn dulu la....yummy2....alhamdullilah...kenyang nyer....yana ajak tengok wayang plak....citer santau...tp citer santau xda plak....coz ari krismas kan...citer omputih jer yg ada....nak tengok avatar @ treasure hunter??? 2 citer tuh aku x minat...at last aku ngan ann x tengok wayang....kitorg p shopping la, apalagi kan yg wat sementara tnggu yg lain habis tengok wayang...pusing punyer pusing kat shopping mall tuh, kitorg dah penat, kaki pun dah sakit....diorg yg lain x habis tengok wayang lg....kitorg decide p minum dulu...sambil kire budget yg dah kuar....hehehe...xda la byk pun, setakat beli t-shirt 2-3 helai....x membazir pun....pas2 kitorg balik.....balik dari bukit tinggi, aku, along n ann p uptown plak...hehehe...nak cari kasut crocs je pun....survey punyer survey harga kasut tuh, punyer la mahal....better beli yg original, puas hati.... xdpt hajat d hati, tp still beli buah tangan tok manja n uda....uhuhu...

penat la nak taip lagi....tp aku da citer tok 2 hari lagi nie.....stay tuned ae....

No comments:

Post a Comment