FAFAAZRUL.BLOGSPOT.COM

Wednesday, December 30, 2009

kenduri kendara.....

cuti sekolah nie ramai betul yg wat kenduri kahwin....every week mst ada.....x ketinggalan sepupu mak aku punyer anak pun wat kenduri kawin....kire dua pupu aku la....nie menyambut belah lelaki jer....pengantin pempuan org utara....so awal2 lg dah wat kat sane....tp sowie la ek, pic pengantin da 1 jer....maklum la, aku dtg pun lambat...hehehehe

haa....yg nie plak cucu mak aku....eh..eh...bukan anak aku taw.....cek x kawin lg taw....cucu sedara la beb....nampak gaye nyer mak aku nie x sabar nak ada cucu sendiri.....bedebishh....mampus den....


hehehe....najwa yg kering nie pantang betul nampak kamera....mst nak possed.....peace forever....


yeah...time makan la kan pas layan tetamu....hehehe...diorg nie bkn wat pe pun....tp mkn je lebih....jgn marah uhuuhuhuhu....sambil makan....penampilan mst di jaga.....hahahaha


laaa....aweks cun mane nie....bedebushh....aduss....nie time kat umah lgi....lambat coz tgu angah bangun.....aku apa lgi....touch up punyer touch up...jd la mcm nie....nasib baik pengantin nyer bukan aku....kalu aku la, cnfirm make up lebih ckit kan......hehehe....


at last, bergerak gak aku....tu pun after gerak angah banyak kali....kalu x cnfm pas kenduri la kau sampai

sampai jer....daniel la yg aku serbu dulu....tengok la daniel budak nakal nie....mata panadang org lain jer....mak long dia nie wat xtau jer...

hehehe....bulat nyer mata daniel...

ahaa...pandang pun kamera.....

ala..la...la....daniel dah nangis la....nak tido ae...ala...bucuk2....jgn nangis ae...nnt ibu kasi susu....

eh...eh....mak aku nnie...hepy semacam jer.....hehehe...patut la hepy....rupa2 nyer baru lepas kan gian karaoke....belasah jer arrr....


stay tuned....

No comments:

Post a Comment