FAFAAZRUL.BLOGSPOT.COM

Tuesday, January 11, 2011

???

aku skang nie ngah runsing... mcm2 persoalan yg timbul dlm otak aku nie... semua d sbb kan aku terbaca komen di FB kwn seseorg... aku xtau pic tu time bila... tp komen2 yg d beri menunjuk kan berlaku pd thn lepas... betul2 menyakitkan hati, sedih, kecewa n mcm2 lagi la... tu prasaan aku skang... tp otak aku bg arahan supaya jgn fikir negatif jer... kena dengar explaination from him 1st...btw, aku akan tanya kan hal nie kat dia... betul or x apa yg dia komen kat dlm tu.... logik or x apa yg dia explain kat aku nnt.... mcm2 dah kebarangkalian yg aku dah wat nie... semua nyer pasal komen2 tu... kalu salah xpe la, i will say sorry but kalu komen2 tu smua betul... aku kena minta maaf gak kat dia coz dia dah wat aku hilang kepercayaan... ssh betul aku nak maaf kan kalu org dok tipu2 aku nie...

2 comments: