FAFAAZRUL.BLOGSPOT.COM

Wednesday, January 12, 2011

pgi yg mendebarkan....

pgi td mmg menduga kan betoi... da la dtg lambat kat ofis... mmg aku saje dtg lambat coz kul 8 aku nak call ke putrajaya mengenai eprd... smpai ofis kul 8.20a.m... smpai2 je aku on kan laptop then bwa surat2 yg perlu di tandatangan ke bilik bos...sementara tu bos aku suh print analisis yg dah aku wat... aku pun dgn segera nyer masuk ofis n buka laptop... terkejut gak bila byk kali aku on kan tp xmo gak... aku biar kan skjap n aku terus ke bilik kaca nak print... plak dah nak d jadikan citer... kat pc yg aku nak print tu x da format spss... aduhh... mmg menguji kesabaran tol... aku pun naik la balik kat ofis... try juga on kan laptop nie... baru aku perasan extension yg aku guna tu da problem plak... smlm aku guna elok jer... emmm aku pun cari la extension yg terdekat... nasib baik ada yg dekat ngan aku...so aku guna n try to open my laptop... alhamdulillah bole on dah latop aku.... mwuuahhh... cayang aku kat "PAH" nie... tgu la raya cina nnt cuti lma ckit... bole g format ae...jgn nakal2 lagi taw...

skang nie aku nak study tesis plak... kena faham kan betul2 coz pasnie aku plak yg kena wat research nie...uhuhuhu...

No comments:

Post a Comment