FAFAAZRUL.BLOGSPOT.COM

Tuesday, January 25, 2011

Holiday @ Taiping ( Day 1 - baru je sampai)

percutian nie sbnr nyer tanpa rancangan aku pun... kebetulan kwn aku nak balik kampung, so dia ajak ikut skali... tanpa berfikir panjang... aku pun setuju ngan pelawaan dia... nasib baik dah gaji kan... kalu x, terkurung lagi la aku kat tg. malim nie... so, let me show u all picture for 1st day @ Taiping...

 Bukit Batu Kapur @ Ipoh
 Terowong @ Jelapang
 Sungai Perak
 Exit to Kamunting, Taiping
 yeayyy dah sampai....
ni jln ke ijok, terletak nyer dusun  n kebun family Ala...
 yg tu bukan umah Ala taw... tu umah org lain... jauh betul perjalanan....
 time nie dah smpai kat pondok family Ala...
kpd sape2 yg x pernah lihat pokok jering...ahaa nie la dia pokok jering n buah nyer skali...
yg nie plak limau bali...time ni betul2 da 3 biji je buah nyer...tp x masak lg lorr...
ada x gaya mcm zaman 60'an...hahaha.... kali pertama aku menjejak kan kaki kat tempat yg di nama kan pondok...hahaha...

No comments:

Post a Comment