FAFAAZRUL.BLOGSPOT.COM

Monday, January 17, 2011

Daniel & Me

 uhuhuhu...ni time daniel baru jer kuar wad slim river... sbb masuk wad cirit birit n demam panas... cian daniel time nie... kurus dah x tembam mcm aunty dia nie... tp tu 3 minggu yg lepas... skang nie daniel dah smakin tembam n comei mcm aunty dia nie..hehehehe... nnt kan picture n kenakalan daniel d blog akan datang yer...

alkisah nyer, picture nie di amik ari sabtu lepas... aku kena koje la plak... nasib baik kat UPSI jer n bukan d tempat lain... kul 7.30a.m aku dah smp ofis, punch n terus ke makmal kaunseling... aku kena cepat coz kena on  kan semua aircond n sejuk kan makmal tu dlu... ingat kan bole cepat... smpai2 je, makmal tu d kunci... so kena tgu kul 8, org yg buka kunci tu datang...uhuhuhu... dah la pembentangan start kul 8... student2 ramai yg dah datang...uhuhuhu... aku dah mulai nerves n x tentu arah... dah byk kali aku call en.roslan suh dtg cepat tok buka kunci... ari sblm nyer aku dah call n dia kata makmal x kan d kunci... nasib baik la en.roslan tu memahami yg aku dah kelam kabut... smpai2 jer dia trus buka kunci n on kan smua aircond n lcd... tu 1 drp bahana yg berlaku pda 15hb... 

bahana seterusnya bila time minum pagi...bos aku dah bgtau tok minum pgi tok 13 org... hanya tok lecterer... x termasuk student... pgi tu plak caterer dtg lambat... aku call byk kali tp hp off plak... asyk kata no yg anda dail berada di luar kawasan... fuhhh sakit nyer hati... ke hulu ke hilir dah aku menunggu caterer datang... lastly, diorg dtg 10:10a.m... sptt nyer minum pagi kul 10a.m... dah la letak makanan kat tempat yg salah...uhuhuhu.... time tu dah mcm nak nangis dah... nasib baik ada org yg cuba menenangkan aku...uhuhuhu... time minum plak, bole plak la bos aku nie ajak semua student dia minum skali... confirm mmg x cukup... caterer plak bawa pinggan n cawan cukup2 tok 13 org... aku rasa pasnie diorg semua akan kutuk aku...uhuhuhu... time minum aku x p pun...biar la pandai2 diorg la nak cari makan n minum sendiri...semua pun dah tua2 bangka... bukan nyer budak2 lagi... pengajaran wat aku, jgn ambil alih tugas org lain... kalu boleh biar aku sendiri yg urus kan dri mula smpai habis...emmm...nasib..nasib...sob...sob..sob...

No comments:

Post a Comment