FAFAAZRUL.BLOGSPOT.COM

Monday, January 17, 2011

Makan Beradab...

16hb (ahad)....pak cik sdara aku kawin... so mcm biasa tugas mak usu aku arrange kan makan beradab... pgi tu time siap kan makanan tu semua mmg ramai la designer yg tolong menyiapkan makanan tu semua... termasuk la aku hehehehe.... wat yg simple2 jer coz ni kenduri menyambut menantu jer... so, tengok la hasil kreativiti kitorg 1 keluarga hihihi

 yg nie aku xtau la plak nama nyer apa... x sempat nak tanya tp aku sempat amik gambo...

 yg nie siakap masak sweet sour.... nie baru 4 ekor...yg seekor lgi x siap hias...

 yg nie plak golden prawn wif basket hahahaha... xda la...mana ada basket....
ahaa...yg nie special ckt...nama nyer merak terkena flu...hahaha... main2 je...yg nie aku xtau la nama nyer...


 yg nie paling special... kalu ada tempahan wat makan beradab, makanan nie xkan d tinggal kan... ni la Chicken Boxing wif sos yg sgt istimewa... sapa2 yg rasa nak belasah org boleh la makan chicken boxing nie....

sbnr nyer byk lgi makanan nyer... tp x sempat nak take picture... almaklum lah sibuk... uhuhuhu...

No comments:

Post a Comment