FAFAAZRUL.BLOGSPOT.COM

Thursday, November 26, 2009

aku ke yg silap wat pilihan???

sumpah pasni aku xkan kisah lagi ttg dia....biarkan dia ngan dunia dia...kwn2 dia....aku nie xda apa2 makna kat dia....mulai hari nie aku xnak lg cakap pasal dia.....biar la orang bertanya....diam adalah ubat yg terbaik kan....dah byk sgt peluang n sabar aku bgi kat dia....tp x amik peduli pun....may be 1 ari nnt dia akan sedar....hormat n hargai aku....even aku dah xda....aku gak xkan jmp dia, family dia smpai la dia betul2 sedar....aku xnak jmpa dia semata2 nak lepas kan rindu jerr...aku xnak jmpa dia dah....

kat kawan aku kalu korg terbaca nie...aku minta maaf byk2 sbb dah menyusahkan korg...aku hope sgt2 pasnie kalu kiter jmpa, plzz jgn sebut @ tanya ttg dia lgi.....I'm sorry....aku dah penat sgt2....x larat dah mata nie menangis....time rehan kawin nnt kalu kiter jmpa, plz wat mcm biasa....aku nak hepy ngan kwn2 aku....

No comments:

Post a Comment