FAFAAZRUL.BLOGSPOT.COM

Wednesday, November 4, 2009

buka buku baru...

ari baru, pagi yg ceria...wpun jerebu ckit...yg penting aku rasa bahagia sgt2...segala yg aku runsing kan dah pun settle mlm tadi....insya'Allah aku akan perbaiki diri supaya menjadi superwoman yg terhebat di abad ini...hehehe...bole kerrr??? apa2 aje la kan....apa yg penting skang nie,bahagia kan diri, bahagia kan keluarga , bahagia kan org tersayang n bahagia kan org di sekeliling aku....aminnn....

mulai arinie aku nak buka buku baru....lupa kan kisah lalu n jgn sesekali ungkit perkara yg lepas...biar la yg dah berlaku tu jd pengajaran...biar pun terpaksa di telan wpun sakit, tp apa nak buat...kalu  di biarkan berpanjangan nnt lagi parah...lebih baik mengalah....

yup...lupa plak nak citer...mgu lepas time aku nak balik kampung naik komuter dr KL sentral ke Rawang....pack giler tren time 2...nak masuk pun terpaksa berebut n tolak menolak....nasib baik x jatuh....tp yg x bernasib baik nyerrr....uhuhu...sedih la nak citer....aku kena sexual harrassment....bole plak lelaki tu dlm 30-an dok pegang2 tangan aku...kalu nak pegang tiang pun pegang la tiang jgn nak double kan tgan ngan tgan aku plak....bukan nyer xda ruang kosong kat tiang tuh....ok tgan aku dah berjaya lepas....tp bole lak pas2 dia boleh dok picit2 lengan aku....giler seks ke ape lelaki nie...saje nak ambil kesempatan time tren tengah penuh...aku apa lagi...beralih ke tempat lain....nak marah pun x guna coz aku tengah penat n org ramai time 2....takut nnt kecoh n melarat2 plak....balik tu aku pun citer kat mak aku siap wat demo lg...apalgi aku plak yg kena marah coz x tengking lelaki tu....pas2 mak aku x bagi aku naik tren mlm2 dah.... nak balik kampung kena naik bus....uhuhuhu...aku x suka p pudu tu....dah la bising, udara kotor plak tu penuh ngan asap...tp apa nak wat...demi keselamatan terpaksa aku ikut jerrr....

seperti yg aku ckp awal2 td....buka buku baru lupa kan citer lama kan....jd kan yg negatif pengalaman n pengajaran yg berharga tuk masa depan....supaya perkara yg sama x berulang lagi....

No comments:

Post a Comment