FAFAAZRUL.BLOGSPOT.COM

Tuesday, November 24, 2009

Lost World of Tambun....(Part 6)

wahhh...dah part 6 aku punyer citer nie.....boleh wat documentari nie...sapa nak jd hos  nyer plak???emmm sapa lagi aku kan ada....hahahha

taraaa....abah n the burung kakak tua....hinggap d jendela....abah sudah tua....tp gigi nye tetap ada....hahahaha


 ni plak tasik tambun....kat belakang nie semua bkt batu kapur....menakut kan....tasik pun colour hijau....tp yg best nyerr ada angsa yg boleh kayuh tuh...aku x sempat nak naik la....lain kali bole la...


nie plak Kepora Cave....dlm cave nie da restoran....pun x sempat nak singgah....lagi pun mahal sgt....uhuhuhu


auwmmmm....ahaa...nie la harimau waris jari hantu....juz kidding....harimau nie punyer la besau....aku ingat aku yg paling besau...rupa2 nyer ada yg lagi besau dr aku....so aku nie kecik lagi la....hahahaha...perasan....


taraaa...turn aku plak nak bergambar ngan burung kakak tua nie....alamak burung nie marajuk plak...ekor pun ekor la....



setelah penat memujuk burung nie....taraaa akhir nyer dapat gak take picture burung nie.....


eh..eh....episod belum habis taw....ada lg smbgan nyer...seperti biasa stay tuned....

No comments:

Post a Comment