FAFAAZRUL.BLOGSPOT.COM

Tuesday, November 10, 2009

Mr. Black n Me...

mata sebenar nyer dah ngantok....lambat plak jam nie pusing...tolong ar.....dah berair2 aku menahan mata nie....menguap lg la....nie control ayu jer kat ofis nie...

kalu korg nak taw ni la gambar yg paling aku suka...gusti ngan mr.black....sampai terjelir lidah mr.black....uhuhu


untuk menghilang kan rasa mengantok yg melampau nie....x salah kira nyer aku membebel kat cni....emmm...nak citer pasal apa ae....oh ya...semalam pas jer balik keje aku pegi carrefour ngan An....pas2 da terjumpa plak org jual binatang kat dlm tuhh...da ikan, arnab, hamster, cicak, kura2, chipmunk pun ada....comel2 semua nyer....geram aku tengok....nak beli tp memikirkan harga nyer punyer la mahal....pehhh...bole beli sebiji handphone tuh....apa??? gambar kat atas nie...oohhh...xda kene mengena ngan citer aku nie....nak tengok gambar haiwan2 tu ker??? tgu la dlu....tgu blog yg akan datang erk....


No comments:

Post a Comment