FAFAAZRUL.BLOGSPOT.COM

Thursday, November 5, 2009

windunyerrrrrr......

windu la kat kg....even tiap2 mgu aku balik kg, aku x jemu pun....rasa dah bosan dok shah alam....tp nak rezeki punye pasal xpe la...windu gak zaman sekolah2 dlu....wat bising dlm kelas...ngumpat2...eh ada ke?? ckt2 kot....time rehat makan kepok lekor kat kantin sekolah, cecah ngan kuah sambal...peehhhh...sodap betul...pas2 bole lak plan bawa bekal tiap2 ari kat sek...mana x gemuk aku time 2....ahhh...peduli apa gemuk ke kurus ke...yg ptg kiter hepy....hahahaha....windu gak nak jmpa cikgu2 kat Khir Johari 2...cikgu sivarani, cikgu chan, cikgu sivanesan, cikgu nallathamby, cikgu noridah, cikgu zulkifli yg slalu tdo dlm kelas, cikgu asris n da rmai lg tp x ingat la nama cikgu tuh....windu gak nak berdiri kat perhimpunan, nyanyi lagu negaraku, lagu sekolah, ikrar n yg penting berpanas tuh pgi2....tu zaman sekolah menengah...kwn2 1 sekolah dulu pun ramai yg dah kawin....geng ngan aku je dah 3 org yg dah kawin n dah dpt anak pun....hjg th nie rehan plak nak kawin.... yg menunggu nak kawin thn depan nana n mieza....fauzani n nani xtau lagi....aku???emmm???bile erk??? kasi chance nana n mieza dulu bole x??? ehehehe

zaman kat kampus plak....aku winduu kat roomate2 yg pernah 1 bilik ngan aku....sem1&2 kat kolej TNB ngan kak fid, dah kawin n baru jerr dpt anak nur iman umairah.....sem3 kat kolej YAB ngan laila n lisa, lisa dah kawin n laila still lg single....sem4&5 kat kolej B.muamalat ngan haida, nita n kak lis....kak lis mmg dah kawin n dah ada anak 2 lg, haida baru jer kawin n nita ntah ke mana mhilang kan diri....sem 6&7 still lagi kolej yg sama roomate jer yg tukar...ngan jue, ros n farah....tp ngan diorg nie x bape nak rapat la....n aku kangen bangat sama bestpren ku elly n siti....kwn 1 course....dah lama x jmpa diorg nnie....windu gak nak berebut naik bus p kelas....winndu kat makanan2 kat sna....windu nak jogging sekeliling UUM....jmpa rusa, kera, biawak n mcm2 lg binatang kat sna....

emmmm....smua 2 x mungkin dpt aku rasai lagi....smua dah jd kenangan.....

No comments:

Post a Comment