FAFAAZRUL.BLOGSPOT.COM

Tuesday, November 10, 2009

time 2 sleeeppp...

aha....nie dia aksi2 tdo yg menarik tanpa sedar gambar diorg nie dah pun di ambil....huahuahua....
mentadak mentadu mcm mane manje tdo???

haa...mcm nie la manja tdo....hihihi....

mentadak mentadu mcm mane uda tdo??

taraa....tunjuk ketiak lg tuhh.....kahkahkah...

mentadak mentadu mcm mane opah tido???

alamakk..opah pun ada....sowii....mentadak, ko pegi balik....jgn kacau opah aku ngah tido yerr...berambus kau...

actually da 1 lg gambar adik aku si angah poyo tuhh ngah tdo...tp sebelum aku sempat nak transfer kat laptop...dia dah delete dlu....xpe...nnt aku akan dpt gak letak gmbr dia ngah tdo kat cni....hahahaha...

apa???gambar aku ngah tdo??? mane bole....cute sgt la....nnt x pasal2 masuk melodi plak kena terjah ngan abg rambut ketak...kahkahkah....tunang aku sendiri pun x pernah tgok taw mana bole bg korg tengok.....nnt putera bunian cari aku plak....eh...ada ke putera bunian???... what ever....

k jmpa lg....nak cari mentadak nie....marajuk plak dia pas kena halau....uhuhuhu...

No comments:

Post a Comment